Wednesday, August 7, 2013

გაკვეთილის თემა                                                                                                             ფაილების ტიპები და მასთან დაკავშირებული მოქმედებები.

სწავლების საფეხური/ 
საბაზო, VII კლასი
ინტეგრირებული საგნები ისტ, ხელოვნება,გეოგრაფია.
 პედაგოგები: ლია ჯალიაშვილი, მანანა ჯალიაშვილი.
მოსწავლეთა პროფილი2 ბავშვი
აქტივობის მიზნები დამისაღწევი შედეგებიაქტივობები: საკლასო მსჯელობა, ინტერნეტში მასალის მოძიება, სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
მიზნები:
ისტ: მუშაობის პროცესში „save,   save as“  ფუნქციების გამოყენების სწავლება,მონაცემთა შენახვის იერარქიის განხილვა და დაჯგუფება საქაღალდე-ქვესაქაღალდეებად. ფაილების განსხვავება ტიპების მიხედვით, სახელის დარქმევა შესაბამისი სტრუქტურებისთვის.
ხელოვნება: არქიტექტურის სახეობების, მსოფლიო არქიტექტურის
უმნიშვნელოვანესი ნიმუშების გაცნობა,სასწავლო მასალის ცხოვრებისეულ გამოცდილებასთან დაკავშირების განვითარება.
გეოგრაფია: ევროპის ქვეყნების გაცნობა,ბუნებრივი ზონების განხილვა,რომელიც ყველაზე ხელსაყრელია საცხოვრებლად და შრომითი საქმიანობისთვის.  
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრულიმისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები
  • მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
  • აცნობიერებს ისტ-ს როლს ადამიანის ინტელექტის განვითარებაში.
  • მოსწავლეს ესმის და წარმოაჩენს, რომ ხელოვნება თვითგამოხატვის საშუალებაა.ჩამოთვლის და აანალიზებს რამდენიმე მიზეზს: რატომ ქმნიან ადამიანები ხელოვნების ნაწარმოებებს,
  •  რის გადმოცემა სურდათ ნამუშევარში.
  • მსჯელობს ხელოვნებაზე როგორც გატაცებასა და პროფესიაზე.
  • განსაზღვრავს გეოგრაფიული ობიექტების და ტერიტორიების ადგილმდებარეობას რუკაზე.
წინასწარი ცოდნაისტ– ინტერნეტ ბრაუზერის და ტექსტური რედაქტორის მოხმარება,კლავიატურის ფუნქციური კლავიშების გამოყენება.
ხელოვნება- რა მიმდინარეობებია ხელოვნებაში დროის მიხედვით.
გეოგრაფია- რუკაზე ორიენტირება.
თანმიმდევრობა 
  •  მისალმება და გაკვეთილის მიზნის,სტრუქტურის გაცნობა.
  • ცოდნის აქტუალიზაცია :ფრონტალური გამოკითხვა
    • კითხვები: 1) ჩამოთვალეთ მიმდინარეობები ხელოვნებაში ეპოქების მიხედვით
      • 2) რომელი ბროუზერის გამოყენებას ანიჭებთ უპირატესობას მუშაობის პროცესში და რატომ?
  • ვაცნობ  ევროპის ქვეყნებს საათობრივი ზოლის,მოსახლეობის და სახელმწიფოთა რაოდენობის მიმოხილვით.ეროვნული პარკები,ფლორა,ფაუნა,მთათა და მდინარეთა სისტემა,ღირსშესანიშნავი ადგილები:სტოუნჰენჯი, საგრადა ფამილია, ნოიშვანშტაინის კოშკი.შევჩერდები ერთ-ერთ სახელმწიფო-ესპანეთის განხილვაზე.
  • მოკლედ ვიხილავ ესპანეთის სახელმწწიფოს მდებარეობას,მის მოსაზღვრე ქვეყნებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას, კულტურას, ისტორიას, ეკონომიკას,ჰავას,მდინარეებსა და ტბებს.ვჩერდები ესპანურ ფლამენკოსა და კორიდას განმარტებაზე.
  • ბავშვები მასწავლებლის დახმარებით იძიებენ ka.wikipedia-ს საშუალებით ესპანეთზე რამოდენიმე სურათს, გადმოიწერენ საქაღალდეში, დაარქმევენ სახელს. ასევე გადმოიწერენ კორიდას შესახებ ინფორმაციას ტექსტის სახით (copy-paste-ის დახმარებით) და მოათავსებენ ტექსურ რედაქტორში- MS WORD.
  • ვუხსნი რომ ესპანეთი არქიტექტურის შედევრებით ცნობილი ქვეყანაა,ვუყვები არქიტექტურის განმარტებას,რა არის არქიტექტორის მუშაობის პროცესში გასათვალისწინებელი, ფასადის,ინტერიერის და ექსტერიერის განმარტება.
  • დავალება წიგნიდან: სურათზე გამოსახული ნაგებობები რისთვისაა განკუთვნილი.
  • ესპანეთს უხვად ყავს ცნობილი არქიტექტორები,მათგან შევჩერდებით ანტონიო გაუდისა და სანტიაგო კალატრავას შემოქმედებაზე. ვაჩვენებ სურათს:ანტონიო გაუდი
  • დავალება: მოიძიონ და გაეცნონ ka.wikipedia-ს საშუალებით დასახელებულ არქიტექტორთა ბიოგრაფიას.
  • პრეზენტაციის ჩვენება– '' ღმერთის არქიტექტორი''
  • ნანახის მიმოხილვა და შთაბეჭდილებების გაზიარება დისკუსიის საშუალებით.
  • გამოკითხვის შედეგების შეჯამება და დასკვნის გამოტანა გაკვეთილის ეფექტურობის შესახებ. 
შეფასებავიყენებ შეფასების რუბრიკას
საკლასო მენეჯმენტი/საგანმანათლებლო რესურსიწიგნი, კალამი, რუკა, კომპიუტერი,პროექტორი, ინტერნეტთან წვდომის საშუალებები და ბროუზერები.

No comments:

Post a Comment