Wednesday, August 7, 2013

შედეგები1-3ქულა4-5ქულა6-7ქულა8-10ქულა 
რეფერატის  შესავალიარ არისუინტერესოასაინტერესოამოძიებულია დამატებითი საინტერესო
მასალა შესავლისათვის
 
თემის წარმოდგენაულოგიკოა,ბუნდოვანიანაწილობრივ გასაგებიალოგიკურია,შეინიშნება ხარვეზებილოგიკურია,კარგად ჩამოყალიბებული 
საუბარიფრაგმენტულია,გაუმართავიახშირად ჩერდება,იმეორებს სიტყვებსგამართულად საუბრობსორიგინალურია 
თვალსაჩინოებაარ იყენებსიყენებს მწირადშესაბამისად იყენებს ცხრილებს,ნახატებსა და დიაგრამებსმასალას წარმოადგენს ვიზუალურად ახალი ტექნოლოგიების გ 
პასუხი შეკითხვაზეუჭირსგაუმართავიაპასსუხობს კითხვებსყველა კითხვას პასუხობს კარგად 
დასკვნაცდილობსგაუმართავია და ულოგიკოალოგიკურიაჩამოყალიბებულია ლოგიკურად 
გაკვეთილის თემაოქსიდები,კლასიფიკაცია და ქიმიური თვისებები
სწავლების საფეხურიმეორე საფეხური. მეცხრე კლასი
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობაეს გაკვეთილი აქტუალურია იმით რომ მოსწავლე ეცნობა ოქსიდებს, მათ გამოყენებას ყოფაცხოვრებაში. მომდევნო საკითხებზე-მჟავეებზე გადასვლის დროს მათ ეცოდინებათ რომელი ოქსიდების წყალში გახსნით მიიღება მჟავეები.
გაკვეთილის მიზნები დამისაღწევი შედეგები
  • მოსწავლე აწარმოებს ოქსიდების კლასიფიკაციას. ანსხვავებს ფუძე, მჟავა და ამფოტერულ ოქსიდებს
  • ასახლებს მისთვის ნაცნობი ოქსიდების გამოყენების სფეროებს
  • შეუძლია ოქსიდების შედგენა ვალენტობის მიხედვით
  • თავისუფლად წერს ფუძე და მჟავა ოქსიდებისათვის დამახასიათებელ ქიმიურ რეაქციათა განტოლებებს
  • ანსხვავებს წყალში ხსნად და წყალში უხსნად ოქსიდებს
წინასწარი ცოდნაიმისათვის რომ მოსწავლემ კარგად შეისწავლოს ოქსიდები, ჯგუფები, მან უნდა იცოდეს ელემენტების დასახლება და ვალენტობა. ანსხვავებდეს მეტალს არამეტალისაგან
შეფასების საგანი და პროცედურებიშეფასების რუბრიკა
საჭირო მასალა და ტექნიკური რესურსებიცარცი დააფა, კპომპიუტერი და პროექტები, გაკვეთილისთვის საჭირო ნივთიერებები: ტოტე მეტალი, წყალი, ნახშირი, გოგირდი.ხელსაწყოები
აქტივობებიმოსწავლეთა გამოწვევა მოხდება ოქსიდების ნიმუშების ჩვენებით
რომელი მეტალი იცვლის ჰაერზე ფერს?
რა ფერს ღებულობენ ისინი?
რითია გამოწვეული ამ მეტალის ფერის ცვლილება?
მოსწავლეებს ეძლევათ დავალება:ვენის დიაგრამის საშუალებით წარმოადგინონ ტყვიის და რკინის ოქსიდების საერთო და განმასხვევებელი თვისებები.

No comments:

Post a Comment