9 -10 | 7-8 | 5 -6 | 3 -4 | 1- 2 | |
ზეპირი პრეზენტაცია | მეტყველებს გამართულად, შეუძლია მოსაზრების დასაბუთება არგუმენტებით. იყენებს თვალსაჩინო ვიზუალურ მასალას. | თხრობისას უშვებს უზუსტობებს, მოსაზრების დაცვისას მოჰყავს არამყარი არგუმენტები, | უჭირს თხრობა, ვერ მოჰყავს საჭირო არგუმენტები | უჭირს თხრობა, არ შეუძლია აზრის ჩამოყალიბება | არ შეუძლია თხრობა ვერ პასუხობს კითხვებზე |
ჩართულობა (კითხვა-პასუხი) | აქტიურია, აზრს გამოთქვამს თავისუფლად. | ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში. უჭირს ცოდნის სრულად გამოვლენა. | პასიურია, გამოთქვამს საკუთარ აზრებს , ვერმოჰყავს არგუმენტები . | არ აქტიურობს | ვერ პასუხობს |
ჯგუფური მუშაობა და პროექტები | აქვს სხვებთან მუშაობის უნარი, შეუძლია ინფორმაციის მოძიება, მთავარი არსის გადმოცემა, დაცვა. ვიზუალური მასალის მოძიება და ჩვენება. | შეუძლია ჯგუფთან მუშაობა,მონაწილეობს ერთიანი აზრის,დასკვნისგამოტანაში, უჭირს დასაბუთება. | ცდილობს თანამშრომლობას, ეთანხმება მათ აზრს. | არ შეუძლია საკუთარი აზრის გამოთქმა, ჯგუფთან საკომუნიკაციო ამოცანების გადაწყვეტა. | არ შეუძლია საკუთარი აზრის გამოთქმა, ჯგუფთან საკომუნიკაციო ამოცანების გადაწყვეტა. |
Wednesday, August 7, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment