ისტ-ის გაკვეთილის გეგმა მე-5 კლასში
gakveTilis Tema
|
kompiuteri mTavari mowyobilobebi (sistemuri bloki, displei anu monitori, klaviatura, manipulatori ,,Tagvi”, operaciuli sistema.
|
mniSvneloba da aqtualoba
|
moswavleebi SeZlebs ist saSualebebis SesaZleblobebis danaxvasa da efeqturad gamoyenebas
|
Mmiznebi da Sedegebi
| gakveTilis gavlis Semdeg moswavle: miznebi: 1. gaigebs kompiuteris ZiriTad mowyobilobebs; 2. gaigebs TiToeuli mowyobilobis efeqtur muSaobas; 3. gaigebs operaciuli sistemis muSaobis princips;
4. gaarkvevs nawilobriv mainc kompiuteris SesaZleblobebs.
misaRwevi Sedegebi:
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
|
winaswari codna
|
moswavleebs vaCvenebT winaswar momzadebul suraTebs mag: televizoris, kompiuteris da sxva teqnikuri saSualebebisas, romlebsac amoicnoben da daasaxeleben
|
Sefasebis sagnebi da procedurebi
| moswavleTa codna Sefasdeba winaswar SemuSavebuli rubrikis saSualebiT, Tu romelia kompiuteris ZiriTadi mowyobilobebi da operaciuli sistema, (rubrika axlavs calke failad) |
saswavlo masalebi da resursebi
gakveTilis msvleloba
|
personaluri kompiuterebi
saorganizacio sakiTxebi _ 5 wTA Ifaza _ gamowveva _ 15 wT. klass vyofT sam jgufad, jgufebad dayofa xdeba stiqiurad, erTi jgufi kiTxulobs ganxilul masalas, meore jgufi akeTebs kiTxviT formas, mesame jgufi axdens dasmuli kiTxvebis analizs. B IIfaza _ Sinaarsis realizeba _ 20 wT,
Sesrulebuli davalebis Semdeg moswavleebTan erTad vmarTavT diskusias, vakeTebT davalebis analizs da vacnobT moswavleebs kompiuteris ZiriTadi mowyobilobebis aRnagobas da operaciuli sistemasTan erTad muSaobis princips.
3 faza-refleqsia(gamTlianeba) _ 5 wT.
vaxdenT davalebis Sejamebas, vakeTebT daskvnas, vawyobT prezentacias: ra viswavleT? raSi gamodgeba personaluri kompiuteri? vakeTebT moswavleTa Sefasebas.
|
Ddiferencirebuli swavleba
|
Aam gakveTilisaTvis saWiro araa saWiro
|
No comments:
Post a Comment