აკვეთილის გეგმა ისტ.–ში
by lela malania — last modified 2012-01-25 11:45
I– თავის შემაჯამებელი გაკვეთილი
შემაჯამებელი– პროგრამა paint–ში მუშაობა , ფაილი და საქაღალდე, windows xp– ში მუშაობის უნარები.
მისაღწევი შედეგები:
ის.ტექნ. v. 4.
მისაღწევი შედეგები:
ის.ტექნ. v. 4.
- მონაცემთა და ციფრული მასალის შესანახად ადეკვატურად შეარჩევს და იყენებს მიწყობილობასა და ადგილს.
- იყენებს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის შესაქმნელი საშუალების შესაძლებლობებს ციფრული მასალის საკომუნიკაციო ხარისხის გასაუმჯობესებლად (მაგ: ტექსტურ რედაქტორში, ასოების ზომების, სტილისა და ფერის შერჩევა, ტექსტის ენობრივი გამარულობა).
საოგანიზაციო საკითხები - 2 წთ.
შესწავლილი მასალის კითხვა - პასუხებით გამეორება ,გონებრივი იერიში - 8 წთ.
მაგ: როგორ ხდება პროგრამების გახსნა start- მენიუდან?
როგორ ვკრეფთ ასოებს "ჭ", "ღ", "თ", "შ", "ჟ", "ჩ", "ძ".
როგორ იზომება მონაცემები და რა არის ინფორმაციის საზომი ერთეული? და ა.შ.
შემდეგ მოსწავლეებს ურიგდებათ მცირე ზომის ტექსტები და ახდენენ ამ ტექსტის აკრეფას wordPad - ში, ყველა ნორმის დაცვით, თუ კომპიუტერთან ორნი ზიან მაშინ მონაცვლეობით მუშაობენ და თავიანთ საქაღალდეში ინახავენ დოკუმენტებს - 15 წთ.
გადავდივართ პროგრამა Paint - ში.
მისწავლეებს აქვთ დავალება: გეომეტრიული ფიგურების გამოყენებით ნახატის შექმნა და გაფერადება. ნახატის მონიშვნა, ზომის შეცვლა, კოპირება, ცხელი კლავიშების გამოყენება და ა.შ.- 15 წთ.
შეჯამება: მოსწავლეებს ვეკითხები თუ რა მოეწონათ და როგორი კმაყოფილები არიან ამ გაკვეთილით - 3 წთ.
შეფასება: განმსაზღვრელი - 2 წთ.
შესწავლილი მასალის კითხვა - პასუხებით გამეორება ,გონებრივი იერიში - 8 წთ.
მაგ: როგორ ხდება პროგრამების გახსნა start- მენიუდან?
როგორ ვკრეფთ ასოებს "ჭ", "ღ", "თ", "შ", "ჟ", "ჩ", "ძ".
როგორ იზომება მონაცემები და რა არის ინფორმაციის საზომი ერთეული? და ა.შ.
შემდეგ მოსწავლეებს ურიგდებათ მცირე ზომის ტექსტები და ახდენენ ამ ტექსტის აკრეფას wordPad - ში, ყველა ნორმის დაცვით, თუ კომპიუტერთან ორნი ზიან მაშინ მონაცვლეობით მუშაობენ და თავიანთ საქაღალდეში ინახავენ დოკუმენტებს - 15 წთ.
გადავდივართ პროგრამა Paint - ში.
მისწავლეებს აქვთ დავალება: გეომეტრიული ფიგურების გამოყენებით ნახატის შექმნა და გაფერადება. ნახატის მონიშვნა, ზომის შეცვლა, კოპირება, ცხელი კლავიშების გამოყენება და ა.შ.- 15 წთ.
შეჯამება: მოსწავლეებს ვეკითხები თუ რა მოეწონათ და როგორი კმაყოფილები არიან ამ გაკვეთილით - 3 წთ.
შეფასება: განმსაზღვრელი - 2 წთ.
- სახელმძღვანელო, კომპიუტერი
- ინდივიდუალური, წყვილებში
- 6 კომპიუტერი . სახელმძღვანელო. სასურველია მსგავსი გაკვეთილის ჩატარება, თუ ერთ კომპიუტერთან ერთი ან ორი მოსწავლე ზის.
რუბრიკები | 1-2 | 3-4 | 5-6 | 7-8 | 9-10 |
ჩართულობა | არ არის ჩართული | ერთვება ხანდახან | ერთვება არანაყოფიერად | აქტიურია მაგრამ ყოველთვის სწორ პასუხებს ვერ აყალიბებს | აქტიურია, სწორად ასრულებს დავალებებს |
მუშაობა წყვილებსა თუ ჯგუფებში | ვერ ახრეხებს მუშაობას | ნაკლებად არის ჩართული დავალების შესრულებაში | მეწყვილესთან ან ჯგუფში ცდილობს მუშაობას | საკუთარ შედეგებზე უფროა ორიენტირებული | განუმარტავს ჯგუფს თუ მეწყვილეს თავის გადაწყვეტილებას და ითვალისწინებს სხვის აზრს |
მსჯელობა დასაბუთება | ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს | ზერელად ერთვება მუშაობაში | გამოთქვამს საკუთარ აზრს, მაგრამ აკლია დამაჯერებლობა | აყალიბებს საკუთარ აზრს, მაგრამ აკლია არგუმენტირება | საკუთარ აზრს ყველა საკითხზე ასაბუთებს დამაჯერებლად |
ისტ.- ის გამოყენება | ვერ ფლობს | უჭირს მუშაობა | სჭირდება დახმარება | ფლობს ხარვეზებით | კარგად ფლობს |
No comments:
Post a Comment