გაკვეთილის მთავარი თემა | ციფრული ინფორმაციის შესანახი მოწყობილობები |
სწავლების საფეხური | დაწყებითი საფეხური - მეხუთე კლასი |
მოსწავლეთა პროფილი | 24 მოსწავლე |
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა | ● მოსწავლე გაეცნობა და შეძლებს განასხვავოს კომპიუტერის მოწყობილობები, რომლებზეც შესაძლებელია ციფრული ინფორმაციის წაკითხვა, დამუშავება და შენახვა,; ● მოსწავლე უსაფრთხოდ და სწორად გამოიყენებს ინფორმაციის შესანახ საშუალებებს და მათი მიერთების ან/და ჩადების ადგილებს; |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები | ის ტექნ. V.2. . ისტ საშუალებების ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. ● მოახდენს ფაილებისა და საქაღალდეების ლოგიკურ ორგანიზებას მონაცემთა ეფექტიანად შენახვის, მოძებნისა და წაკითხვის მიზნით; ● გაითვალისწინებს ფაილის ზომებთან დაკავშირებულ შეზღუდვებს; ● შეისწავლის შესანახი მოწყობილობების მეხსიერებების შესაძლებლობებს. ● მოსწავლე შეძლებს ინფორმაციისა და ციფრული მასალის შენახვას; |
წინასწარი ცოდნა | ● მოსწავლემ იცის კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა; ● გაიაზრებს ციფრული მასალის სტრუქტურას; ● იყენებს ისტ საშუალებებს ცნებების, ობიექტებისა და პროცესების გამოსახვისას ციფრული მასალის გამოყენებით; ● ახდენს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას; ● იყენებს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო მასალის შესაქმნელი საშუალების შესაძლებლობებს ციფრული მასალის საკომუნიკაციო ხარისხის გასაუმჯო ბესებლად; ● იყენებს ისტ საშუალებებს იდეებისა და ინფორმაციის ორგანიზებისას;მუშაობის პროცესში რეგულარულად ინახავს ციფრულ მასალას პროგრამული უზრუნველყოფის შესაბამისი ფუნქციების გამოყენებით (მაგალითად: „“, „“); ● აცნობიერებს ისტ-ის სხვადასხვა საშუალებას შორის მონაცემთა მიღება-გადაცემის ფუნქციებს; ● აცნობიერებს მოწყობილობაში მონაცემთა შენახვის იერარქიას (მაგალითად: ფაილი, საქაღალდე) და ეფექტიანად იყენებს ამ სტრუქტურას (მაგალითად: ფაილებს აჯგუფებს საქაღალდეებში, საქაღალდეებს აჯგუფებს ქვესაქაღალ დეებად); გააზრებულად არქმევს სახელწოდებებს სტრუქტურის ელემენტებს; |
შეფასების საგანი და პროცედურები | ● მოსწავლის შეფასება მოხდება ზეპირი გამოკითხვითა და პრაქტიკული სამუშაოს შესრულების მიხედვით ● გამოვიყენებ ასევე შეფასების რუბრიკას |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები | ● ნ. ჯამასპაშვილის სასკოლო სახელმძღვანელო ,,ინფორმაციული და სასკომუნიკაციო ტექნოლოგიები“; ● ინტერნეტში მოძიებული მასალა; ● 13 კომპიუტერი, პროექტორი; ● საოფისე პროგრამა Power Point; |
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი | A ფაზა - მისალმება, კლასის ორგანიზება –5 წთ; წინარეცოდნისდადგენისდროსდავსვამშემდეგკითხვებს: რასმენიათკომპიუტერის შესახებ? რამდენადმნიშვნელოვანიაინტერნრტიყოველდღიურსაქმიანობაში? როგორუნდაგამოიყენონსწავლისპროცესშიინტერნეტი? გამოვარკვევაგრეთვეთუკიმათრაიმეარასწორიწარმოდგენაგააჩნიათამთემასთანდაკავშირებით - ამპროცედურასდავუთმობ 5 წთ-ს. მოსწავლეებიწყვილებშიასრულებენმიცემულდავალებას. C ფაზა - 10 წთ მას წავლებელიახდენსდავალებისშეჯამებას, აკეთებსდასკვნებს, აწყობსდებრიფინგსრაიცოდნენ, რაისწავლესდარისსწავლასურთ, რომელსაცმასწავლებელიგაითვალისწინებსშემდგომი გაკვეთილისათვისდააფასებსმოსწავლეებს.განმტკიცებას? |
Wednesday, August 7, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment